
Pe 24 martie, Doosan Bobcat a anunțat că va aplica strategia de reorganizare a portofoliului de mărci ale companiei pe regiuni, cu accent pe piețele nord-americane și europene.
In cadrul acestei strategii de tranziție vor fi rebranduite atat stivuitoarele cat si echipamentele de depozit ale Doosan Industrial Vehicle, precum și produsele Doosan Portable Power, cum ar fi generatoarele portabile și turnurile de iluminat. Doosan Bobcat intenționează să aplice marca Bobcat la aceste produse în regiunile în care marca Bobcat este binecunoscută, rezultatele pozitive anterioare contribuind la creșterea generală a afacerii companiei.
Cu toate acestea, în anumite regiuni în care are o recunoaștere mai puternică, marca Doosan va ramane neschimbata, si anume in piata interna din Coreea de Sud, China, India și Asia de Sud-Est.
“Noua noastra strategie de marcă va îmbunătăți puterea brandului și va crește eficiența în operațiunile noastre globale. Doosan Bobcat își va consolida competitivitatea prin implementarea de strategii de vânzări adaptate fiecărei regiuni în care mărcile Doosan și Bobcat au fiecare punctele lor tari”, a declarat un oficial al Doosan Bobcat.
Doosan Bobcat și-a prezentat noile produse de manipulare și alimentare portabile sub brandul Bobcat la expoziții importante în lunile martie și aprilie.
Generatoarele rebranduite au fost prezentate la CONEXPO-CON / AGG în Las Vegas, Nevada, SUA. Echipamentele de manipulare si stivuire rebranduite au fost prezentate la ProMat 2023 din Chicago, Illinois, SUA și la LogiMAT în Germania în aprilie. Noile echipamente vor fi disponibile la o data care va fi anuntata în curând.
Un alt punct de atracție al standului a fost noul concept de stivuitor cu celule de combustibil cu hidrogen. Stivuitorul a fost dezvoltat împreună cu Plug (fostul Plug Power), iar clientii cu depozite logistice mari si-au arătat interesul pentru acest echipament.